eerste dag op de soutbourne school of english - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Emma wye - WaarBenJij.nu eerste dag op de soutbourne school of english - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Emma wye - WaarBenJij.nu

eerste dag op de soutbourne school of english

Door: emma wye

Blijf op de hoogte en volg Emma

06 Juli 2015 | Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

vandaag begon mijn eerste dag op de southbourne school of english
we begonnen met een inteaktest om te kijken hoever je niveau stond
en dat je aanwezig was daarna kreeg je informatie en een eigen map daarna kregen we een kennis making toen daarna kregen we een tour door heel bournemouthe en adere dichtbij gelegen dorpjes op een leuke bus met een open boven kant zagen we allerlei bijzondere en leuke plekken ook het strand maar ook het winkelvcentrum en een theater en het park en allemaal bekende plekken daarna gingen we terug naar school toen op school gewacht toen gingen we naar het strand toen zijn we een uur tot anderhalf uur op het strand gebleven waarbij ik samen met nog een paar andere en laurence uit het staf team geluncht heb bij cafe rivera heerlijk gegeten '
toen was ik lekker rond half 4 thuis en net lekker spagehetti gegeten met me oma en haar man mijn stief opa en daarna lekker chil out

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Emma

hoii mijn Naam is Emma Wye Ik Ben 20 jaar oud en ga 4 juli voor het eerst zonder me ouders naar het buitenland voor een cursus een dagelijks verslag van mijn 4 weekse talencursus in Bournemourh

Actief sinds 27 Juni 2015
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 1672

Voorgaande reizen:

04 Juli 2015 - 02 Augustus 2015

taalcursus in bournemouth

Landen bezocht: