woensdag 8 juli 2015 - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Emma wye - WaarBenJij.nu woensdag 8 juli 2015 - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Emma wye - WaarBenJij.nu

woensdag 8 juli 2015

Door: emma

Blijf op de hoogte en volg Emma

08 Juli 2015 | Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

vandaag begon mijn 2 officele les dag op school vandaag hadden we het over de bad neightbours wat ik zelf wel een mooi iets vond was dat we de situaties gingen ga spelen in diverse rollenspellen waardoor we ook leerde samenwerken ook moest je een verslag schrijven over en bedachten of waargebeurde situatie met bepaalde onderwerpen en daarna moesten we een brief schrijven naar iemand die je kende en ook hadden we een discussies over wat wel toelaatbaar was als gedrag en wat niet
toen om 2 uur gingen we naar het park in zuid bournemouth waar ook een groot winkelcentrum was daar geweest tot 16:15 toen terug gelopen naar de verzamelplaats om terug naar school te gaan daarna om 18';00 uur engelse tijd heerlijk bacon met toast gegeten tussen de middag op school kip met patat