tickets boeken - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Emma wye - WaarBenJij.nu tickets boeken - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Emma wye - WaarBenJij.nu

tickets boeken

Blijf op de hoogte en volg Emma

27 Juni 2015 | Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

vandaag was de dag dat het defenitief werd vandaag heb ik mijn vliegtickets geboekt raar maar waar kleine meisjes worden groot en ook ik wil me grenzen verlegen
daarom reis ik af naar bournemouth in engeland om daar een 4 weeke taalcursus te gaan doen nu al super zin in eerste keer dat ik alleen vlieg hoop dat alles goed gaat maar daar gaan we wel vanuit
nog 7 dagen tot ik ga vliegen best spannend zal iedereen wel gaan missen maar beloof dat ik jullie op de hoogte hou van mijn komende avonturen daar

xx emma

today was the day that it took the final was my language course in England goes anyway really take place so today we finally have booked my airline tickets strange but true little girls are really be bigger
so the time to get things going as I'm going to do now for the first time a language course that is why I travel off to bournemouth in England to do a 4 weeke language course already super fancy
first time I only in me one may go flying I hope everything is going well but that will probably 7 more days until I go flying pretty exciting will anyone really go missing but I promise that I'm going to keep you posted of my upcoming adventures there xxx emma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Emma

hoii mijn Naam is Emma Wye Ik Ben 20 jaar oud en ga 4 juli voor het eerst zonder me ouders naar het buitenland voor een cursus een dagelijks verslag van mijn 4 weekse talencursus in Bournemourh

Actief sinds 27 Juni 2015
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 1662

Voorgaande reizen:

04 Juli 2015 - 02 Augustus 2015

taalcursus in bournemouth

Landen bezocht: